Tag Punch

18 října

Dnes bych Vám chtěla představit jednu vychytávku z dílny We R Memory Keepers:

Nedávno jsem objevila tuto skvělou děrovačku a chtěla bych se s vámi podělit o to, co umí. Jistě se vám taky několikrát stalo, že jste balily dárek pro někoho blízkého na poslední chvíli a na výrobu dárkové kartičky prostě nezbyl čas. S děrovačkou Party Tag je ale výroba visačky otázkou minuty - stačí ustřihnout proužek čtvrtky, 
jednou procvaknout a krásná ozdoba vašeho balíčku je na světě :-)

Jak to tedy funguje?


Nejdříve si připravíme proužek čtvrtky (s gramáží alespoň 200 g/m2), na děrovačce jsou uvedeny pomocné míry, jakou šířku zvolit v palcích: 1' (cca 2,5 cm), 1,5'' (cca 3,7 cm) nebo 2'' (cca 5 cm). Já jsem zvolila nejširší variantu, ustřihla jsem tedy proužek o šířce 5 cm. Vložíme do děrovačky a cvak.


Výsledkem je soustava čtyř výseků a jednoho embosovaného přehybu.


Papír ohneme podle naznačeného přehybu, díky čemuž se nám na lícové straně visačky objeví i kousek vzoru na rubové straně papíru. Spodní vyseknutý oblouček s dírou nadzvedneme a podstrčíme pod něj přehýbanou část.


Nakonec vyseknuté obloučky zastrčíme do sebe, jednak tím zajistíme přeložený konec, aby se nám nerozevíral, a jednak nám tím vznikne velmi praktická dvojitá dírka visačky pro mašličku. 
Dříve jsem vyráběla visačky tak, že jsem ze čtvrtky vystřihla obdelníček v jehož rohu jsem děrovačkou vyrazila dírku pro mašli, jakmile jsem ale visačku připevnila na dárek, občas se stalo, že dírka nevydržela manipulaci s balíčkem a v nejmíň vhodnou chvíli (například při vyndávání dárku z tašky na párty) se utrhla :-(


Podle toho, jak široký proužek papíru si připravíte, můžete vyrábět visačky různých velikostí, takže se nemusíte bát, že by visačky z děrovačky šly použít pouze na velké nebo naopak malé balíčky, každý si přijde na své.
Povšimněte si také, že každá velikost visačky má jiný tvar ozdobného proužku :-)


Visačky vypadají nejlépe z oboustranného papíru, kde vyniknou oba vzory. Ale pokud máte raději minimalismus, lze pro výrobu visaček použít jen jednostranný papír, kdy bude visačka ozdobena pouze proužkem vzorečku na rubové straně papíru :-)

Taky si myslíte, že je tato děrovačka pro nadcházející Vánoce prostě nutností? :-)


You Might Also Like

0 komentářů