Podzimní houbaření

02 listopadu

Začalo to výhrou v soutěži „Puntíkatá“ od obchodu Paperilla.cz. Za výhru jsem dostala krásnou sadu velkých puntíkatých papírů a pár dní na to mi dorazil e-mail s nabídkou spolupráce. Docela dlouho jsem přemýšlela, jako výzva to byla maximální, ale stihnout k tomu ještě studovat, pracovat, tvořit přáníčka, jaksi taksi pečovat o domácnost a nově k tomu přidat psaní článků? Noo, tak proč ne?
A tak jsem tu se svou prvotinou a budu ráda za jakékoliv zpětné vazby.
První volbu sady papírů jsem nechala na Janě z Paperilla.cz. Očekávaný balíček jsem otevřela ještě cestou z pošty, jak jsem se nemohla dočkat a vykoukla na mě krásná sada podzimních papírů Falling leaves. Byla jsem z nich nadšená. Některé papíry mají strukturu, jiné jsou vyloženě „pozaďové“ (nevím, jestli se tenhle výraz dá použít a zda existuje :-) ) s pravidelným jednoduchým vzorem, některé oboustranné, ale celkově velmi povedená sada.
Sedla jsem si ke tvoření hned první den, papíry jsem si pečlivě rozložila kolem sebe a kochala jsem se, ale nápad nějak nepřicházel. Byl konec srpna, venku asi 500°C a já koukala na sadu papírů v odstínech zelené a hnědé, vyloženě podzimní, a moje „depka“ se prohlubovala. Den za dnem jsem procházela kolem podzimních papírů. Září bylo poměrně hektické (ostatně jako každé září v novém školním roce :-) - ano, jsem „pančelka“ :-) ) a brzo se přehouplo v říjen. Projdu takhle jednou kolem té podzimní sady a ŠUP, múza konečně dorazila!

A teď už dost úvodního tlachání a jde se tvořit…! 


Jako základ přáníčka jsem použila čtvercový bílý základ a z celé sady jsem vybrala 3 favority. Vrstvila jsem na sebe světle zelený („pozaďový :-) “) papír s puntíky, na něj cihlově červeno-hnědý hladký papír se vzorem hrubé pytloviny, který jsem ještě na krajích oškubala ničičem papíru a do třetí vrstvy jsem přilepila zelenkavý papír s vystouplým lesklým vzorem podzimního listí. 


 Celé přáníčko jsem doplnila jen překližkovým výřezem muchomůrky a několika papírovým výseky listů. Do pravého horního roku jsem pomocí 2 tmavě zelených svorek připevnila cedulku s nápisem „Užívej si svůj den“, jehož okraje jsem ušpinila inkoustem tak, aby připomínal (alespoň vzdáleně) strukturu překližkové muchomůrky. 

Protože jsem dostala za úkol představit a prezentovat hlavně sadu papírů, nechtěla jsem dělat přáníčko příliš zdobené, aby vynikla hlavně struktura vrchního papíru.


Vnitřek přáníčka jsem dozdobila vlaječkami z odkrojků použitých papírů. Zbytky = 0. Ještě jsem přáníčko doplnila o otisk razítka „Ruční práce“ a šup s ním do foliového obalu.

A tady už je finální výsledek, líbí se?


 

You Might Also Like

0 komentářů