Lazy Sunday

27 dubna

Hrozně se mi líbí myšlenka project life - zachytit všední dny. Bohužel se mi stále nedaří dostatečně fotit naše "obyčejné" dny, ale občas to vyjde a pak je čas na zpracování líné neděle.


Pro tuto stránku jsem si vybrala zasněnou kolekci Everyday Eclectic, která výborně podtrhla obyčejnou výjimečnost zachycených momentů - ospalou Beckie, dozrálé jahody v truhlíku na parapetu a krásně barevnou duhu nad panelákem.

Stránku jsem nijak nepopisovala stačil jednoduchý název "Lazy Sunday", který mluví za vše. Nápis je nalepen z korkových lepicích písmenek.


Hlavním motivem stránky je pásek s obláčky a samolepky létajících horkovzdušných balónů, kterými jsem chtěla zachytit nedělní atmosféru, kdy se nikam nespěchá.


Na závěr jsem růžky fotek dozdobila mými oblíbenými enamelovými tečkami.


Všechny použité papíry a samolepky jsou z kolekce Everyday Eclectic, jen pásek s nápisy ve spodní části stránky je z kolekce Little Moments.

You Might Also Like

0 komentářů