Magic & Wonder Shopping

20 dubna

Máte super fotky, dokonce i představu, jak byste je chtěly zpracovat, ale zchází nějaké bezva papíry a ozdoby, které by to vystihly...znáte to? Já to měla s fotkami z holčičího nakupovacího výletu, no a pak přišla kolekce Magic & Wonder a bylo jasno.


Základem stránky je puntíkatý papír Confetti Dots, na který jsem přilepila jednobarevný sladěný žlutý papír ze solid kitu. Do levého rohu jsem vybrala kartičku z papíru 4x6 Journaling Cards, na níž jsem pomocí abecedy Everyday Eclectic nalepila nápis "DRESDEN shopping", rohy kartičkyj jsem ozdobila enamelovými tečkami tak, že vypadá jako přibitá.


Portrétovou fotku jsem ořízla na čtverec a ozdobila enamelovou mašličkou.


Fotky jsem nalepila do protilehlého rohu od kartičky spolu s papírovými výseky (Echo Park od nového roku začal dělat vedle klasických papírových ephemer také variantu Frames & Tags, která obsahuje méně nápisů a má tak neutrálnější použití).


Součástí kolekce jsou také vrstvené samolepky, i na tu jsem si troufla a lípla ji do rohu fotky. 


Vršek stránky jsem ještě doladila ladícími samolepicími vlaječkovými chipboardy.


Poslední perličkou byl Mickey a Minie, které jsem odstřihla z nakoupených triček.


You Might Also Like

0 komentářů