It´s time to travel aneb cestovní deník

26 června

Prázdniny se blíží mílovými kroky a s nimi přichází období, kdy většina z nás krásného počasí využívá k cestování a různým výletům. Napadlo mě, že by bylo fajn, nějak si cestovatelské zážitky a pěkné fotky z výletů zaznamenávat. Jelikož jsem dosud stále kouzlu klasického scrapbookingu nepodlehla a vytváření alb tak zatím v mém případě nehrozí, bylo třeba vymyslet něco jiného. Vzpomněla jsem si však na cestovní deníky z dílny Váš kreativní svět a nápad byl na světě - budu tvořit cestovní deník do kterého si budu moci zaznamenat všechny výlety, uplatnit svou kreativitu a taky washipásky :-)

Má volba padla na cestovní deník "It´s time to travel" s barevnou mapou světa. Ačkoliv prázdniny ještě nezačaly, samozřejmě jsem moc chtěla vyzkoušet, jak se mi bude s deníkem pracovat, a proto jsem do něj zaznamenala několik výletů z dřívějška. Takže pro inspiraci mé první tři zaznamenané výlety :)



Ačkoliv na začátku deníku je krásný citát, nevydržela jsem a přidala jsem si tam razítko "Každá fotografie má svůj příběh" Myslím, že tam naprosto pasuje, protože můj deník bude hlavně o fotkách. Raději jsem totiž  do deníku umístila fotky, které mám spojené s nějakými konkrétními momenty, než abych vypisovala celé stránky textu :-) Samozřejmě nesmí chybět washipásky a velké množství tématických razítek. A teď už dost slovům a jdeme:



Výlet první: Holandsko plné rozkvetlých tulipánů





Výlet druhý: Za krásami Prachovských skal a Jinolických rybníků.






Výlet třetí: Relax v maďarských termálech.






Možná že si říkáte, že tam těch razítek a washipásek je až moc, ale fantazii se meze přece nekladou ;-) A z jakého výletu bude první příspěvek ve vašem cestovním deníku? 

Vaše Katka :-)

You Might Also Like

0 komentářů