Netradiční cardmaking

31 července

Minulý týden jsem dostala netradiční zadání na výrobu přáníčka. Pro představu znělo to asi takto "Dárek pro oslavence? Chtěli bychom je pozvat na výlet do Prahy, kde pro ně připravíme program". A tak vznikla tato netradiční dárková pozvánka:


Jelikož se jednalo o cestovatelskou tématiku, sáhla jsem po materiálu z nové kolekce Go See Explore. Kostru tvoří bílý přáníčkový základ o velikosti A6, na který je nalepena kartička z tmavomodrého papíru, který naleznete v sadě Go See Explore - solids pack. Hlavní vrstvou je foto noční Prahy, které jsem doplnila dřevěným výsekem "výlet" a textem složeným z abecedy Letter & Number stickers - woodgrain, která má dřevěný efekt. Fotku jsem ještě dozdobila enamelovými tečkami Go See Explore a samolepicí bordurou ze samolepek Go See Explore.


Vnitřek kartičky už byl poměrně jednoduchý. Nápis složený z abecedy The Story Of Our Family a bordurové razítko s cestovatelskými lístky. Do volného prostoru se pak podepsali všichni gratulanti.


Aby přáníčko bylo kompletní vyrobila jsem k němu pomocí 1-2-3 punch board obálku na míru z papíru A View of the World, který má z jedné strany mapu světa a z druhé (v mém případě vnitřní) růžice se světovými stranami.


Jakmile se do kartičky všichni podepsali, byla obálka zalepena enamelkou ve tvaru globusu ze sady samolepek enamel shapes Go See Explore.


Poslední část celého dárku zpracovala švagrová Lucie, která vyrobila poukazy na jednotlivé aktivity, které budou součástí výletu, aby oslavenec věděl, co ho čeká.


Zdraví, Jana :-)

You Might Also Like

0 komentářů